Nasze Realizacje

MAGRA restauracja, Przystań na Wodzie, kawiarenka

– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, pozyskiwanie nowych klientów

– WSPÓŁPRACA od sierpnia 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
Wróblowa 39, warsztat mechaniczny

– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, pozyskiwanie nowych klientów

– WSPÓŁPRACA od maja 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media (do października 2022 r.), optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
Softly Clinic w Bydgoszczy

– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, pozyskiwanie nowych klientów

– WSPÓŁPRACA od czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media (do sierpnia 2022 r.), optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
Softly Residence, hotel butikowy w Bydgoszczy

– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, zwiększenie ilości rezerwacji, wprowadzenie nowych systemów hotelarskich

– WSPÓŁPRACA od czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
festiwal Oko Nigdy Nie Śpi

– CEL : poinformowanie o festiwalu nowych odbiorców

– WSPÓŁPRACA od czerwca do lipca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych META, kampanie Facebook ADS i Google ADS
TKiR turystyka kwalifikowana, organizowanie obozów i wyjazdów integracyjnych

– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, zwiększenie ilości rezerwacji

– WSPÓŁPRACA od kwietnia do czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
Grillmajster, sklep stacjonarny i internetowy z asortymentem grillowym

– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, zwiększenie sprzedaży stacjonarnie i online

– WSPÓŁPRACA od marca do czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, współorganizacja przy wydarzeniach marketingowych, kampanie reklamowe Facebook ADS i Google ADS
Dworek Zawadzkich, pensjonat i restauracja

– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez dotarcie do większej grupy lokalnych odbiorców, uruchomienie nowych kanałów komunikacji

– WSPÓŁPRACA :
2017 rok – optymalizacja fan page, budowanie wizerunku marki, optymalizacja wizytówki Google
2021 listopad – wypozycjonowanie oferty hotelarskiej na portalach, szkolenie stacjonarne z zakresu obsługi portali hotelarskich, stała moderacja usług hotelarskich
Ogniem i Mieczem restauracja, Bydgoszcz

– CEL : wykorzystanie aktualnych możliwości Social Media w codziennej komunikacji z klientami

– WSPÓŁPRACA luty 2022 r szkolenie stacjonarne – zarządzanie mediami społecznościowymi
Labfashion butik stacjonarny

– CEL : pozyskanie nowych klientów stacjonarnie na lokalnym rynku poprzez komunikację w mediach społecznościowych

– WSPÓŁPRACA od listopada 2021r. do lipca 2022 r. publikowanie tematów zgodnie ze zleceniem w Social Media, organiczna promocja profili Instagram i fan page, optymalizacja wizytówki Google i utworzenie kont biznesowych META
Moto Centrum ROLNIK warsztat samochodowy, stacja diagnostyki

– CEL : budowa wizerunku lokalnej marki oraz skierowanie lokalnych odbiorców reklam do warsztatu stacjonarnego

– WSPÓŁPRACA sierpień 2021r. , czerwiec, listopad 2022 r. optymalizacja wizytówki Google, publikowanie tematów zgodnie ze zleceniem w Social Media, ustawianie kampanii Facebook ADS i Google ADS
www.eubioza.pl
Serwis informacyjny na temat zdrowia i koncepcji odżywiania.

– CEL : pozyskiwanie nowych uczestników webinarów poprzez organiczny ruch w Social Media

– WSPÓŁPRACA luty 2022 r. – przygotowanie kalendarza tematów oraz grafik, organiczne promowanie wpisów, komunikacja z odbiorcami
ROLNIK KCYNIA Centrala Nasion sp. z o. o.

– CEL : budowa wizerunku lokalnej marki oraz skierowanie lokalnych odbiorców reklam do punktu stacjonarnego

– WSPÓŁPRACA od maja 2021r. do kwietnia 2022 r. optymalizacja wizytówki Google, publikowanie tematów zgodnie ze zleceniem w Social Media, ustawianie kampanii Facebook ADS i Google ADS
EKOSERWIS recykling i utylizacja odpadów niebezpiecznych

– CEL : budowa wizerunku marki jako przyjaznej lokalnej społeczności oraz środowisku

– WSPÓŁPRACA od listopada 2021r. optymalizacja wizytówki Google, opracowanie kalendarza tematów i grafik oraz publikowanie ich w Social Media, ustawianie kampanii Facebook ADS i Google ADS
Hotel i Restauracja Gorzelnia

– CEL : zwiększenie rezerwacji w hotelu

– WSPÓŁPRACA lipiec, sierpień 2021 r. – ustawienie systemu hotelarskiego, optymalizacja wizytówki Google, oferty w serwisie Booking.com, kampanie Facebook ADS
Restauracja Tom Mar w Bydgoszczy

Dania kuchni polskiej.
– CEL : zwiększenie przychodu restauracji w czasie pandemii

– WSPÓŁPRACA od listopad 2020 r. – uruchomienie nowej usługi, zamówienia z dowozem, uruchomienie systemu zamawiania online oraz codzienny ruch w Social Media

Shopping Cart
Scroll to Top