MAGRA restauracja, Przystań na Wodzie, kawiarenka
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, pozyskiwanie nowych klientów
– WSPÓŁPRACA od sierpnia 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, pozyskiwanie nowych klientów
– WSPÓŁPRACA od sierpnia 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
Wróblowa 39, warsztat mechaniczny
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, pozyskiwanie nowych klientów
– WSPÓŁPRACA od maja 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media (do października 2022 r.), optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, pozyskiwanie nowych klientów
– WSPÓŁPRACA od maja 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media (do października 2022 r.), optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
Softly Clinic w Bydgoszczy
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, pozyskiwanie nowych klientów
– WSPÓŁPRACA od czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media (do sierpnia 2022 r.), optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, pozyskiwanie nowych klientów
– WSPÓŁPRACA od czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media (do sierpnia 2022 r.), optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
Softly Residence, hotel butikowy w Bydgoszczy
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, zwiększenie ilości rezerwacji, wprowadzenie nowych systemów hotelarskich
– WSPÓŁPRACA od czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, zwiększenie ilości rezerwacji, wprowadzenie nowych systemów hotelarskich
– WSPÓŁPRACA od czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
festiwal Oko Nigdy Nie Śpi
– CEL : poinformowanie o festiwalu nowych odbiorców
– WSPÓŁPRACA od czerwca do lipca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych META, kampanie Facebook ADS i Google ADS
– CEL : poinformowanie o festiwalu nowych odbiorców
– WSPÓŁPRACA od czerwca do lipca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych META, kampanie Facebook ADS i Google ADS
TKiR turystyka kwalifikowana, organizowanie obozów i wyjazdów integracyjnych
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, zwiększenie ilości rezerwacji
– WSPÓŁPRACA od kwietnia do czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, zwiększenie ilości rezerwacji
– WSPÓŁPRACA od kwietnia do czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, kampanie Facebook ADS i Google ADS
Grillmajster, sklep stacjonarny i internetowy z asortymentem grillowym
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, zwiększenie sprzedaży stacjonarnie i online
– WSPÓŁPRACA od marca do czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, współorganizacja przy wydarzeniach marketingowych, kampanie reklamowe Facebook ADS i Google ADS
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki, zwiększenie sprzedaży stacjonarnie i online
– WSPÓŁPRACA od marca do czerwca 2022 r. prowadzenie profili biznesowych w Social Media, optymalizacja wizytówki Google, współorganizacja przy wydarzeniach marketingowych, kampanie reklamowe Facebook ADS i Google ADS
Dworek Zawadzkich, pensjonat i restauracja
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez dotarcie do większej grupy lokalnych odbiorców, uruchomienie nowych kanałów komunikacji
– WSPÓŁPRACA :
2017 rok – optymalizacja fan page, budowanie wizerunku marki, optymalizacja wizytówki Google
2021 listopad – wypozycjonowanie oferty hotelarskiej na portalach, szkolenie stacjonarne z zakresu obsługi portali hotelarskich, stała moderacja usług hotelarskich
– CEL : zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez dotarcie do większej grupy lokalnych odbiorców, uruchomienie nowych kanałów komunikacji
– WSPÓŁPRACA :
2017 rok – optymalizacja fan page, budowanie wizerunku marki, optymalizacja wizytówki Google
2021 listopad – wypozycjonowanie oferty hotelarskiej na portalach, szkolenie stacjonarne z zakresu obsługi portali hotelarskich, stała moderacja usług hotelarskich
Ogniem i Mieczem restauracja, Bydgoszcz
– CEL : wykorzystanie aktualnych możliwości Social Media w codziennej komunikacji z klientami
– WSPÓŁPRACA luty 2022 r szkolenie stacjonarne – zarządzanie mediami społecznościowymi
– CEL : wykorzystanie aktualnych możliwości Social Media w codziennej komunikacji z klientami
– WSPÓŁPRACA luty 2022 r szkolenie stacjonarne – zarządzanie mediami społecznościowymi
Labfashion butik stacjonarny
– CEL : pozyskanie nowych klientów stacjonarnie na lokalnym rynku poprzez komunikację w mediach społecznościowych
– WSPÓŁPRACA od listopada 2021r. do lipca 2022 r. publikowanie tematów zgodnie ze zleceniem w Social Media, organiczna promocja profili Instagram i fan page, optymalizacja wizytówki Google i utworzenie kont biznesowych META
– CEL : pozyskanie nowych klientów stacjonarnie na lokalnym rynku poprzez komunikację w mediach społecznościowych
– WSPÓŁPRACA od listopada 2021r. do lipca 2022 r. publikowanie tematów zgodnie ze zleceniem w Social Media, organiczna promocja profili Instagram i fan page, optymalizacja wizytówki Google i utworzenie kont biznesowych META
Moto Centrum ROLNIK warsztat samochodowy, stacja diagnostyki
– CEL : budowa wizerunku lokalnej marki oraz skierowanie lokalnych odbiorców reklam do warsztatu stacjonarnego
– WSPÓŁPRACA sierpień 2021r. , czerwiec, listopad 2022 r. optymalizacja wizytówki Google, publikowanie tematów zgodnie ze zleceniem w Social Media, ustawianie kampanii Facebook ADS i Google ADS
– CEL : budowa wizerunku lokalnej marki oraz skierowanie lokalnych odbiorców reklam do warsztatu stacjonarnego
– WSPÓŁPRACA sierpień 2021r. , czerwiec, listopad 2022 r. optymalizacja wizytówki Google, publikowanie tematów zgodnie ze zleceniem w Social Media, ustawianie kampanii Facebook ADS i Google ADS
www.eubioza.pl
Serwis informacyjny na temat zdrowia i koncepcji odżywiania.
– CEL : pozyskiwanie nowych uczestników webinarów poprzez organiczny ruch w Social Media
– WSPÓŁPRACA luty 2022 r. – przygotowanie kalendarza tematów oraz grafik, organiczne promowanie wpisów, komunikacja z odbiorcami
Serwis informacyjny na temat zdrowia i koncepcji odżywiania.
– CEL : pozyskiwanie nowych uczestników webinarów poprzez organiczny ruch w Social Media
– WSPÓŁPRACA luty 2022 r. – przygotowanie kalendarza tematów oraz grafik, organiczne promowanie wpisów, komunikacja z odbiorcami
ROLNIK KCYNIA Centrala Nasion sp. z o. o.
– CEL : budowa wizerunku lokalnej marki oraz skierowanie lokalnych odbiorców reklam do punktu stacjonarnego
– WSPÓŁPRACA od maja 2021r. do kwietnia 2022 r. optymalizacja wizytówki Google, publikowanie tematów zgodnie ze zleceniem w Social Media, ustawianie kampanii Facebook ADS i Google ADS
– CEL : budowa wizerunku lokalnej marki oraz skierowanie lokalnych odbiorców reklam do punktu stacjonarnego
– WSPÓŁPRACA od maja 2021r. do kwietnia 2022 r. optymalizacja wizytówki Google, publikowanie tematów zgodnie ze zleceniem w Social Media, ustawianie kampanii Facebook ADS i Google ADS
EKOSERWIS recykling i utylizacja odpadów niebezpiecznych
– CEL : budowa wizerunku marki jako przyjaznej lokalnej społeczności oraz środowisku
– WSPÓŁPRACA od listopada 2021r. optymalizacja wizytówki Google, opracowanie kalendarza tematów i grafik oraz publikowanie ich w Social Media, ustawianie kampanii Facebook ADS i Google ADS
– CEL : budowa wizerunku marki jako przyjaznej lokalnej społeczności oraz środowisku
– WSPÓŁPRACA od listopada 2021r. optymalizacja wizytówki Google, opracowanie kalendarza tematów i grafik oraz publikowanie ich w Social Media, ustawianie kampanii Facebook ADS i Google ADS
Hotel i Restauracja Gorzelnia
– CEL : zwiększenie rezerwacji w hotelu
– WSPÓŁPRACA lipiec, sierpień 2021 r. – ustawienie systemu hotelarskiego, optymalizacja wizytówki Google, oferty w serwisie Booking.com, kampanie Facebook ADS
– CEL : zwiększenie rezerwacji w hotelu
– WSPÓŁPRACA lipiec, sierpień 2021 r. – ustawienie systemu hotelarskiego, optymalizacja wizytówki Google, oferty w serwisie Booking.com, kampanie Facebook ADS
Restauracja Tom Mar w Bydgoszczy
Dania kuchni polskiej.
– CEL : zwiększenie przychodu restauracji w czasie pandemii
– WSPÓŁPRACA od listopad 2020 r. – uruchomienie nowej usługi, zamówienia z dowozem, uruchomienie systemu zamawiania online oraz codzienny ruch w Social Media
Dania kuchni polskiej.
– CEL : zwiększenie przychodu restauracji w czasie pandemii
– WSPÓŁPRACA od listopad 2020 r. – uruchomienie nowej usługi, zamówienia z dowozem, uruchomienie systemu zamawiania online oraz codzienny ruch w Social Media